فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 5821
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



روبن: هنوز به آمادگي کامل نرسيده ام

 

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ، اعلام کرد نمی تواند بیش از این برای حضور کامل در ترکیب تیمش منتظر بماند و می خواهد به تیم باواریایی کمک کند تا بعد از تعطیلات زمستانی هم نتایج خوبی کسب کند.
روبن بعد از دو ماه دوری از میادین، به تازگی بار دیگر شرایط بازی کردن را پیدا کرده  و اگرچه هنوز به طور 100 درصد آماده نیست اما می خواهد در نیم فصل دوم برای تیمش موثرتر باشد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" می خواهم وقتی تیم به جامی دست پیدا می کند، نقش مهمی در کسب آن داشته باشم.
مسئله اصلی به دست آوردن ریتم بازی است. این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنم، هرچند تا آغاز تعطیلات زمستانی بازی های زیادی باقی نمانده است. قصد دارم وقتی تعطیلات تمام شد، برای تیم موثرتر باشم. از همین الان منتظر آن زمان هستم.در حال نزدیک و نزدیک تر شدن به آمادگی 100 درصد هستم اما فصل قبل مصدومیتم زودتر خوب شده بود. این بار شرایط سخت تر بود. من به ندرت در تمرینات حضور داشتم اما در ترکیب اصلی قرار گرفتم.

من فصل گذشته برای مدت طولانی تری از میادین دور بودم؛ تقریبا تمام نیم فصل اول اما قبل از تعطیلات زمستانی به تمرینات برگشتم. تمرینات نیم فصل برای من خوب پیش رفت به همین خاطر در اولین بازی ام بسیار خوب بازی کردم."
روبن در هر دو دیدار این هفته بایرن مقابل دورتموند و ویارئال به میدان رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: